Tuuli ulvoo aika kovaa täällä päin maailmaa, ja sadettaki pihisee joka neljäs minuutti taivaalta. Huomisaamupäiväksi on luvattu kuitenkin ainoastaan voimakasta ujeltavaa tuulta -olen jo pari päivää ajatellut lähteä juoksemaan, joten tähtään nyt tuohon huomisaamupäivään.

Huomiseksi olisi luvassa myös hiukan astangajoogailua.

(Ei sitä että olisin liikuntahullu. Eikä sitäkään että olisin kauhea terveysintoilija. Mutta pistinpä blogin pystyyn, kun joskus näitäkin juttuja mietin.)

Olen ajatellut hyväksyä painoni, painoindeksini ollessa..... (*laskee...*) ..20.3. Haluaisin olla laihempi mutta ei tästä alaspäin mennä kuin ehkä voimakkaalla kitudieettauksella, ja äh, ihan sama. Ennemmin hyväksyn painoni. Ei tuo painoindeksi ole paljon, mutta ehkä asiassa painaa se, että olen hyvin pitkä ihminen, ja pitempi kuin paikalliset -olen siis "isokokoisempi", ja vaikka en ole mitenkään lihavempi, olen isompi, ja minulla siis on esim. isompi perse. Ja koska isoon perseen ainakin itse liitän sanan "läski", niin haluaisin laihduttaa. Mutta joo, ei se takapuoli painoindeksin ollessa 20.3 voi olla muuhun kroppaan suhteutettuna iso, olkoon kuinka päärynävartaloinen tahansa, joten luotan matematiikkaan pään nähdessä peilistä mitä sattuu!